Дайджест законодавчих новин: LEGAL HOTLINE 28.02.2019

Зміст

  1. Громадське обговорення Законопроекту щодо протидії незадекларованій праці
  2. Регламентовано видачу висновків щодо продовження граничних строків розрахунків з експорту та імпорту товарів
  3. Змінено процедури митного зберігання та митної брокерської діяльності
  4. Затверджено критерії ризику у сфері благоустрою населених пунктів
  5. Плани Мін’юсту у сфері державної реєстрації на 2019 рік

Останні новини законодавства:

Громадське обговорення Законопроекту щодо протидії незадекларованій праці

Міністерство соціальної політики України винесло на громадське обговорення проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав працівників та протидії застосуванню незадекларованої праці».
Вказаним законопроектом, зокрема, пропонується закріпити можливість перекваліфіковувати у трудові будь-які договірні відносини, якщо є три і більше нижчезазначених ознак наявності трудових відносин:

  1. періодично (два і більше разів) особі надається винагорода у грошовій або натуральній формі за роботу, виконувану (послуги, надані) в інтересах іншої особи;
  2. особисте виконання особою роботи (надання послуг) за конкретною кваліфікацією, професією, посадою за дорученням та під контролем особи, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженої нею особи;
  3. винагорода за виконувану роботу (надані послуги) є єдиним джерелом доходу особи або становить 75 і більше відсотків її доходу протягом 6 календарних місяців;
  4. робота виконується (послуги надаються) на визначеному особою, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженою нею особою, робочому місці з дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку;
  5. особа виконує роботи (надає послуги) подібні до роботи, що виконується штатними працівниками роботодавця;
  6. організація умов праці, зокрема, надання засобів виробництва (обладнання, інструментів, матеріалів, сировини, робочого місця) забезпечується особою, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженою нею особою;
  7. тривалість робочого часу та часу відпочинку встановлюється особою, в інтересах якої виконуються роботи (надаються послуги), або уповноваженою нею особою.

 

Регламентовано видачу висновків щодо продовження граничних строків розрахунків з експорту та імпорту товарів

20.02.2019 набрав чинності Порядок видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2019 № 104 (далі – Порядок).
Вказаним Порядком визначено механізм видачі висновків щодо продовження граничних строків розрахунків з експорту та імпорту товарів, встановлених НБУ. Відповідний висновок за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, що здійснюються резидентами, видає Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку). .
Для одержання висновку резидент надсилає поштою або подає особисто у паперовому вигляді чи через Єдиний державний портал адміністративних послуг Мінекономрозвитку в електронній формі заяву та визначені Порядком документи.
Мінекономрозвитку розглядає подані резидентом для одержання висновку документи згідно з Порядком і протягом 10 робочих днів з дати їх одержання приймає рішення про видачу або про відмову у видачі висновку.
Додатком до Порядку є Перелік товарів, за якими звернення про видачу висновку щодо продовження граничних строків розрахунків залишаються без розгляду.

 

Змінено процедури митного зберігання та митної брокерської діяльності

22.02.2019 набрали чинності Зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 26.12.2018 № 1142.
Вказані зміни спрощують процедуру видачі дозвільних документів на відкриття та експлуатацію митного складу, складу тимчасового зберігання, а також на здійснення митної брокерської діяльності.
Так, заява про надання дозволу на здійснення митної брокерської діяльності може заповнюватись на аркуші паперу формату А4 і бути направлена до ДФС засобами поштового або електронного зв’язку з використанням електронного підпису.
Підприємство, яке має намір отримати дозвіл на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання або митного складу, має право подавати на митницю відповідну заяву як в електронній, так і в паперовій формі. Крім того власник складу тимчасового зберігання повинен надати митниці, в зоні діяльності якої знаходиться склад, та відповідному підрозділу ДФС, на який покладено функцію здійснення моніторингу віддалений доступ до наявних систем відеоконтролю (в тому числі архівів відеозображень). Аналогічні вимоги встановлені для власників складських об’єктів зі статусом «митний склад».

 

Затверджено критерії ризику у сфері благоустрою населених пунктів

19.02.2019 вступили в дію Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері благоустрою населених пунктів та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) місцевими державними адміністраціями, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2019 р. № 97.
Безпосередньо критеріями за, якими оцінюється ступінь ризику, є:

  • розподіл за видом господарської діяльності суб’єктів господарювання у сфері благоустрою населених пунктів (провадження діяльності з утримання територій парків, пам’яток культурної та історичної спадщини, прибудинкових територій та ін.);
  • наявність порушень вимог законодавства у сфері благоустрою населених пунктів.

Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначеного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за вказаними вище критеріями, що впливає на періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю).

 

Плани Мін’юсту у сфері державної реєстрації на 2019 рік

На офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України опубліковані плани міністерства на 2019 рік у сфері державної реєстрації, зокрема планується:

  • відкриття 51 офісу Оpen space в обласних та районних центрах, що надасть можливість громадянам швидко отримувати необхідні послуги;
  • запровадження тестування для державних реєстраторів;
  • початок роботи оновленого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Головна його новація полягає в тому, що в реєстрі в обов’язковому порядку будуть вказуватись кінцеві бенефіціари юридичних осіб;
  • запуск автоматичного обміну даних між реєстрами Міністерства юстиції України та Єдиним державним реєстром судових рішень.

287

Статті на тему

Керуючий партнер GOLAW Валентин Гвоздій взяв участь у заході, присвяченому відновленню та модернізації України

02 Лютого 2023 Публікації

Керуючий партнер GOLAW Валентин Гвоздій взяв участь у заході, присвяченому відно...

Читати
Новий механізм бронювання військовозобов’язаних: що змінилося для бізнесу?

01 Лютого 2023 Публікації

Новий механізм бронювання військовозобов’язаних: що змінилося для бізнесу?

Читати
LEGAL HOTLINE 01.02.2023

01 Лютого 2023 Публікації

LEGAL HOTLINE 01.02.2023

Читати
Всі публікації

Ми використовуємо файли cookies для вдосконалення роботи сайту та покращення Вашого користувацького досвіду.
Політика cookies Налаштування cookie

Будь ласка, уважно ознайомтеся з умовами політики конфіденційності та обробки персональних даних. Політика cookies.

Я даю згоду на обробку персональних даних відповідно до політики конфіденційності та обробки персональних даних

Я хочу отримувати розсилку

Ми використовуємо файли cookies для вдосконалення роботи сайту та покращення Вашого користувацького досвіду. Політика cookies Сховати налаштування