fbpx

Нові акценти маркетингу: що означає digital сьогодні?

Зміст

  1. Тенденції цифрового маркетингу 2021
  2. Майбутнє в digital

Світ невпинно рухається вперед, трансформуючи та модернізуючи наше уявлення про digital. Діджиталізація є невід’ємною частиною комунікаційної стратегії кожного сучасного бренду, а інформаційні технології зумовлюють появу нових інструментів digital-маркетингу в режимі «non-stop».

Глобальна пандемія спровокувала появу нової реальності, в якій бізнес оперативно перелаштувався на онлайн-формат. Міць технологій і цифрових ресурсів у 2021 році стала ще сильнішою. «Digital або нічого» –  головна умова сучасного маркетингу, до якої вже слід бути готовим.

Найпопулярніші тенденції цифрового маркетингу 2021 року обертаються навколо двох ключових аспектів – персоналізації змісту та надання йому живої, інтерактивної форми. Ці аспекти тісно пов’язані із технологічними досягненнями, що оптимізують процес комунікації з аудиторією через різні канали.

У прийнятті стратегічних рішень для нас важливо швидко адаптуватися до стрімко змінюючихся умов і відповідати очікуванням наших клієнтів. Тому і маркетингова стратегія в GOLAW досить динамічна. При стратегічному плануванні ми завжди орієнтуємося на бізнес-цілі, вибираючи релевантні способи просування і канали комунікації. Взаємодія з аудиторією також відбувається у форматі digital: формат контенту, плейсмент і спосіб просування ми визначаємо згідно «Consumer Decision Journey».

Топменеджмент компанії мусить усвідомлювати один з основних критеріїв успішного маркетингу: чим краще компанія усвідомлює потреби свого потенційного клієнта, тим швидше клієнт перейде з категорії «потенційного» до «існуючого».

Тенденції цифрового маркетингу 2021

Ми в GOLAW впевнено можемо сказати, що «digital» – це давно імплементована стратегія фірми, якої ми слідуємо. У нас добре налаштований сайт, комунікація з клієнтом підтримується через всі соціальні мережі, налаштовані підписні розсилки LEGAL HOTLINE, які виходять на щотижневій основі з актуальними новинами законодавства; також, усвідомлюючи потреби аудиторії в дайджестах останніх податкових та судових змін, ми регулярно розсилаємо тематичні розсилки податкових та судових новин.

Світом панує простота та зрозумілість. А тому і комунікація з клієнтом має бути максимально комфортною, зрозумілою, простою та доступною. Існує два основних правила, якими ми керуємося в комунікаційній стратегії – створення інформаційної цінності для клієнта та легкість сприйняття.

В даному аспекті завжди звертаємо увагу на зміст та форму інформації, що транслюється. Готуючи контент для сайту чи будь-якого іншого публічного ресурсу, надважливо пересвідчитись, що підготована інформація відповідатиме запиту аудиторії та відповідатиме бізнес потребам самого клієнта. Форма подачі такої інформації має бути лаконічною, влучною та транслюватися «мовою» клієнта.

Нова бізнес-реальність принесла не тільки складнощі, але і свободу дій. Ідеї, які раніше відкладалися, вийшли на перший план. Це прискорило впровадження відеоконтенту, оскільки потрібно було знайти нові можливості комунікації з клієнтом. Так, цього року ми відзняли цілу серію експертних відео українською та англійською мовами, орієнтовані на поширені бізнес запити наших клієнтів. Відеоконтент доступний на каналі GOLAW в YouTube, де нашій аудиторії пропонуються записи вебінарів на актуальні теми.

Крім того, вебінари у 2020 році  дійсно стали «знахідкою» для багатьох компаній. Для нас в GOLAW – це вже давно прийнятий формат комунікації з клієнтом. Клієнт задає «параметри», тобто актуальну проблематику бізнесу, а ми, виходячи з реальної потреби клієнта, роз’яснюємо її у юридичному контексті.

Відеоконтент потребує особливої уваги, адже більшість людей отримують значну частину інформації про зовнішній світ за допомогою очей (більше 80%). Побачене запам’ятовується в 6 разів краще, ніж прочитане, а швидкість сприйняття такої інформації вище, ніж будь-якої іншої.

До візуалу також відноситься і вебсайт фірми. Тенденція стрімкого розвитку цифрового маркетингу диктує свої правила щодо дизайну та «юзабіліті» (з англ. usability – властивість продукту бути придатним до використання). Важливо розуміти, що лише фактичної наявності сайту недостатньо для утримання конкурентної переваги на ринку. На перший план виходять візуальний контент, емоційний дизайн та навігація сайту, що зобов’язані бути адаптивними та простими. В GOLAW ми розділяємо  принципи  сталого розвитку, і ці принципи не обійшли і наш сайт. Так, ми впровадили на сайті спеціальний застосунок, який дозволяє користувачам з обмеженими можливостями адаптувати та налаштувати перегляд контенту під свої потреби.

Одне з безперечних переваг digital каналів комунікації – це інструменти аналітики, які дозволяють відстежувати конверсії онлайн. Інструменти аналітики завжди створюються для конкретних цілей. В нашому випадку – для продажів, аналізу ключових показників ефективності та результативності.

Майбутнє в digital

Згідно прогнозів, у 2022 році продовжиться тенденція збільшення споживчого трафіку на користь відеоконтенту, частка якого сягатиме рівня понад 80%. Головною причиною останнього є глобальна пандемія, що радикально змінила поведінку споживачів за останній рік.

Щоб зберігати гнучкість та адаптуватись до нового запиту споживача, компанії все частіше стикаються з необхідністю автоматизувати частину послуг. Вияви такої автоматизації у вигляді автозаповнення, управління повторними замовленнями або чат-бот служби підтримки забезпечують економію часу користувача та, як наслідок, сприяють оптимізації процесу надання послуг.

Однак, при цьому не слід забувати про етичні норми. Споживачі закономірно очікують, що бренди, з якими вони діляться своєю інформацією, не лише забезпечать статус конфіденційності, але й нададуть прозорі умови її етичного використання.

Омніканальність стане одним з найголовніших атрибутів маркетингової стратегії бренду. Водночас, використання різних девайсів і платформ має бути нескладним і комфортним для споживача. Інтеграція декількох каналів забезпечує перебування у безперервній комунікації з клієнтом (в тому числі з потенційним), сприяє їх активному залученню та допомагає якісно утримувати увагу аудиторії.

Вдала комунікаційна стратегія бренду неможлива без якісного «Сonsumer Decision Journey» або «Шляху споживача до прийняття рішень». Моделювання такого шляху допомагає подивитись «очима клієнта» на свій бренд та сформувати вірне позиціонування унікальної цінності, що пропонує компанія.

Очевидним залишається те, що незалежний аудит всіх цифрових каналів та тактик надасть цілісну картину прогалин, очевидних проблем й сильних сторін компанії. Лише оперуючи реальними даними на основі аналітичної інфраструктури можливо прийняти виважене рішення на користь цифрових каналів маркетингу, що ефективні для розвитку саме вашого бізнесу.

86

Статті на тему

LEGAL HOTLINE 21.10.2021

21 Жовтня 2021 Публікації

LEGAL HOTLINE 21.10.2021

Читати
Юрист GOLAW, адвокат Наталія Матвійчук виступила спікером вебінару, присвяченому темі «Non-compete clause» в Україні.

19 Жовтня 2021 Публікації

Юрист GOLAW, адвокат Наталія Матвійчук виступила спікером вебінару, присвяченому...

Читати
TAX ALERT 13.10.2021

13 Жовтня 2021 Публікації

TAX ALERT 13.10.2021

Читати
Всі публікації

Ми використовуємо файли cookies для вдосконалення роботи сайту та покращення Вашого користувацького досвіду.
Політика cookies Налаштування cookie

Будь ласка, уважно ознайомтеся з умовами політики конфіденційності та обробки персональних даних. Політика cookies.

Я даю згоду на обробку персональних даних відповідно до політики конфіденційності та обробки персональних даних

Я хочу отримувати розсилку

Ми використовуємо файли cookies для вдосконалення роботи сайту та покращення Вашого користувацького досвіду. Політика cookies Сховати налаштування